Inmiddels is project nummer 3 i.c.m. REVO Technik software alweer achter de rug. Ditmaal hebben wij stage 1 geprogrammeerd met diverse andere hardwarematige aanpassingen. De luchttoevoer is verbeterd met een luchtinlaatsysteem van REVO Technik en het uitlaatgeluid is verbeterd met een Milltek Sport catback uitlaatsysteem.
Om het vermogen en koppel op de goede baan te kunnen houden is een Quaife sperdifferentieel gemonteerd. Een zeer goede upgrade voor zowel de Ford Fiesta MK7 ST, als de Ford Focus MK3 ST. Af-fabriek worden enkel de nieuwere of de RS-modellen standaard geleverd met deze upgrade of is deze upgrade een optie.
Dit zijn de gemonteerde upgrades voor deze Focus MK3 ST250:
Software
Motorisch
Inlaat & koeling
Uitlaatsysteem
Ford Focus MK3 ST |
Standaard | Verwachting na (Chip)tuning |
Verschil | Na vermogenstest |
Vermogen | 250 PK | 276 – 287 PK | +26-37 PK | Onbekend |
Koppel | 360 Nm | 449 – 495 Nm | +89-135 Nm | Onbekend |
Foto’s van de geïnstalleerde onderdelen:
Is dit uw auto?
Vraag dan via onderstaande button uw tuningsrapport aan!
Ontvang de geschatte of gemeten (indien beschikbaar) vermogen & koppel inclusief lijst met gemonteerde onderdelen ter presentatie van uw auto.