Binnenkomende met motorstoring i.v.m. de katalysator-omzettingsfactor, naar buiten rijdend zonder foutcodes en een hele berg extra vermogen & koppel!
Helaas zien wij het erg vaak dat auto’s aangepast worden op de manier die niet aan te raden is, uiteraard helpen wij u graag om problemen bij aanpassingen te voorkomen. In dit geval is de auto voorzien van een Milltek Sport turboback uitlaatsysteem. Dit houdt in dat de gehele originele uitlaat vervangen wordt door een sportuitlaat waaronder ook de katalysator. Door aanpassing van de katalysator is het altijd mogelijk dat de ECU dit als fout ziet en is bij aanpassing van de downpipe en/of katalysator altijd een stage 2 remap vereist. Met het compleet maken van het gehele pakket met een verbeterd inlaatsysteem en intercooler (incl. boost pipes) is het mogelijk om deze stage 2 remap ook veilig uit te kunnen voeren.
Dit zijn de gemonteerde upgrades voor deze Focus MK3 RS:
Software
Inlaat & Koeling
Uitlaatsysteem
Ford Focus MK3 RS |
Standaard opgave |
Verwachting na (Chip)tuning |
Verschil | Na vermogenstest |
Vermogen | 350 PK | 405 – 440 PK | +55 – 90 PK | Onbekend |
Koppel | 440 Nm | 576 – 617 Nm | +136 – 177 Nm | Onbekend |
Foto’s van de geïnstalleerde onderdelen:
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
E-mail versturen Direct bellen!